קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות26
מגזין

מנגו במרינדה צלעות חזיר ללא עצמות בגריל

מנגו במרינדה צלעות חזיר ללא עצמות בגריל
מנגו במרינדה צלעות חזיר ללא עצמות בגריל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 45 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 696 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו חומץ יין, שרי פלפל, צלעות חזיר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו צלעות חזיר בסגנון כפרי נטול עצמות בגריל, צלעות חזיר בסגנון כפרי בגריל ללא עצמות עם שפשוף קרולינה, ו צלעות חזיר בסגנון כפרי בגריל ללא עצמות עם לשפשף פשוט (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

פינו נואר, שיראז וזינפנדל הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. צלעות חזיר וענבים צלויים אחרים עם רטבים מתוקים ומתובלים עובדים היטב עם יינות אדומים אלה. אתה יכול לנסות דאטון-גולדפילד אמרלד רידג ' ויניארד פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.