קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

מסעדת רוטב אלפרדו המפורסם

מסעדת רוטב אלפרדו המפורסם
המתכון המפורסם מסעדה רוטב אלפרדו יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-20 דקות. מנה אחת מכילה עד 19 גרם חלבון 45 גרם של שומן, וסך הכל 829 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה עובד טוב כמו רוטב במחיר סביר. אם יש לך חמאה, חצי וחצי, מלח שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . וזה טוב. מתכונים דומים: קלצונה המפורסם ממסעדת Chez Panisse, Anthony ' s Linguine Calamari and Rimp Pomodoro-עושים קלאסיקה ממסעדה מפורסמת ביוסטון בבית, ו רוטב ברביקיו של לותר - בעוד המסעדה לא יכולה להיות בסביבה יותר, אתה עדיין יכול לעשות את רוטב ברביקיו שלהם בבית.

הוראות

1
מניחים פסטה בסיר גדול של מים רותחים מומלחים קלות. מבשלים עד מכרז, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
ניקוז.
3
מערבבים את החמאה, גבינת שמנת, וחצי בסיר. מתבלים עם מלח שום ופלפל לימון. מביאים לרתיחה נמוכה על חום בינוני-נמוך. מבשלים, ערבוב, עד מעובה מעט.
מרכיבים שתצטרך
חצי וחציחצי וחצי
גבינת שמנתגבינת שמנת
פלפל לימוןפלפל לימון
מלח שוםמלח שום
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מגישים מעל 12 אונקיות של פסטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקסטלאני קיאנטי אנאטה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Castellani Chianti Annata
Castellani Chianti Annata
בצבע אדום אודם בהיר. האף הוא אינטנסיבי ופירותי עם ניחוח סגול רמז קל של דובדבנים דומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל אשר הופך רכות קטיפתי.זוגות היטב עם פסטות טעימות מנות פסטה מתובל. אידיאלי עם צלי, סטייקים, ועגל בגריל.תערובת: 90% Sangiovese, 10% Ciliegiolo