קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות16
ציון בריאות5
מגזין

מקרוני וגבינה שמנת

מקרוני וגבינה שמנת
אף פעם אי אפשר לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו מקרוני קרמי וגבינה. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-19 גרם חלבון, 30 גרם שומן ובסך הכל 444 קלוריות. מתאים ל-16 ומחירו 1 מנות.01 $ למנה. 265 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש תערובת גבינה מקסיקנית, ביצים, מקרוני מרפק וחלב אידוי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים ו-25 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 50%. נסו מקרוני קרמי ארבע גבינות, מקרוני שתי גבינות שמנת ומקרוני וגבינה שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים מקרוני לפי הוראות האריזה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
מקרונימקרוני
2
מניחים בתוך 5-Qt משומן. בישול איטי. מערבבים פנימה את שאר החומרים.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
מכסים ומבשלים על נמוך במשך 2-3 שעות או עד שמדחום מצביע על 160 מעלות, תוך ערבוב פעם אחת.
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום

יין מומלץ: Lambrusco, ריזלינג, Chenin Blanc

למברוסקו, ריזלינג ושנין בלאן הם הבחירות המובילות שלי למקרוני וגבינה. עם מק אנד צ'יז עשיר וצ'יזי תרצה לנקות את החך עם משהו פריך וחומצי. אנו ממליצים על שנין בלאן, ריזלינג או למברוסקו יבש אם אתה במצב רוח לאדום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-34 דולר.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.