קושימומחה
מוכן ב24 שעות
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

מקרונים

מקרונים
למקרונים יש בערך 24 שעות מתחילתו ועד סופו. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 4 גרם חלבון , 6 גרם שומן ובסך הכל 140 קלוריות . מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא מוצרי חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי ל-Fodmap מגיש 15 ומחיר 32 סנט למנה . זה עובד היטב כקינוח לא יקר. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. גשו לסופר וקנו מלח, ביצים, אבקת סוכר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 10% , וזה די גרוע. נסו מקרונים , מקרונים מימוזה ומקרונים שוקולד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

Macarons עובד ממש טוב עם שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Johnson Estate Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "