קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות60
ציון בריאות0
מגזין

מרנג מנטה

מרנג מנטה
מרנג מנטה עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני יש 9 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. והוא יספק כ 60 מנות. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם צבע מאכל, אבקת סוכר, תמצית מנטה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו מרנג מנטה, מרנג מנטה, ו סוכריות מנטה שוקולד מרינג (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 93°. קו אפייה עם נייר קלף. באמצעות electricmixer, להכות חלבוני ביצה ומלח במהירות בינונית עד לבן קצף, about1 דקה. עם הפעלת מערבל, בהדרגה addsugar ב 3 תוספות, מכות עבור 2 minutesbetween כל תוספת. הכה עד formpeaks firmpeaks, כ 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
סוכר Addpowdered ותמצית מנטה;הכה להתמזג, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית מנטהתמצית מנטה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
3
צבע נקודה על פני השטח של מרנג;לא לערבב (צביעה תיצור swirlswhen צנרת). מרנג כפית לתוך פסטריבאג מצויד עם קצה 1/2". (לחלופין, כפית לתוך פלסטיק freezerbag, ואז לחתוך 1/2 " את 1 בפינה.) טוויסט העליון;צינור 1 "סיבובים על גיליון מוכן, spacing1" בנפרד.
4
אופים מרנג עד יבש, על2 1/2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
5
בואו להתקרר לחלוטין ,about1 שעה (meringues יהיה פריך כפי שהם מגניבים).לעשות קדימה: יכול להתבצע 2 ימים קדימה.לאחסן אטום בטמפרטורת החדר ביןגיליונות קלף או נייר שעווה.