קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות52
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אבוקדו עם עשבי תיבול, צנוניות קצוצות ופיסטוקים

מרק אבוקדו עם עשבי תיבול, צנוניות קצוצות ופיסטוקים
מרק אבוקדו עם עשבי תיבול, צנוניות קצוצות, ופיסטוקים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 3 . מנה אחת מכילה 337 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לך יוגורט, מרז'ורם, עירית ופרחי צ' ייב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: פארו עם פיסטוקים ועשבי תיבול, סלק קלוי עם פיסטוקים, עשבי תיבול וכתום, ו צנוניות עם מטבל אבוקדו מ ' ספר הבישול VB6.

הוראות

1
מחית את החמאה, יוגורט, אבוקדו, ורבע של מלפפון קלוף בבלנדר עד חלקה, ואז לשפוך אותו לתוך קערה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחית את השום עם 1/2 כפית מלח ומערבבים אותו לתוך מחית יחד עם בצל ירוק, עשבי תיבול, צ ' ילה, גרידת סיד. מתבלים לפי הטעם עם מלח, פלפל, מיץ ליים, וממתיק, במידת הצורך. זרע דק לקצוץ את המלפפון שנותר ולהוסיף למרק. מכסים ומקררים עד שמצוננים היטב. רגע לפני ההגשה, לטעום ולתקן את התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
מצקת את המרק לתוך קערות, ואז לכסות את פני השטח עם עירית, צנוניות, עשבי תיבול, פיסטוקים.
מרכיבים שתצטרך
3 עד 4 כוסות גלידת וניל3 עד 4 כוסות גלידת וניל
גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת
4
טעם
5
ספר, באמצעות מסד הנתונים תזונה USDA
6
ממרקי ירקות מהמטבח של דבורה מדיסון מאת דבורה מדיסון זכויות יוצרים (c) 2006 מאת דבורה מדיסון בהוצאת ברודוויי ספרים.הבישולים הצמחוניים של דבורה מדיסון לכולם ו-The Savory Way, כל אחד מהם זכה בפרס Julia Child Cookbook Of The Year של ה-IACP. בישול צמחוני לכולם גם קיבל פרס ג ' יימס בירד, כמו גם טעמים מקומיים, הספר האחרון שלה. היא גם המחברת של מועמד פרס ג ' יימס בירד זה לא יכול להיות טופו! וספר הבישול של הירוקים, שהוא עכשיו קלאסי. היא גרה בגליסטאו, ניו מקסיקו.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ירוקירוק
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום

מרכיבים

1גדולאבוקדו, קלופים וצבועיםאבוקדו, קלופים וצבועים3ריבס, קצוץ טרי או קפואפרוס דק עירית פריחת צ'ייבפרוס דק עירית פריחת צ'ייב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית חתוכהעירית חתוכה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה קצוצהכוסברה קצוצה1מלפפון, קלופים וזרעיםמלפפון, קלופים וזרעים1sprigשמיר, מנטה וכוסברהשמיר, מנטה וכוסברה1גדולשן שוםשן שום1חלפיניו צ'ילה, זרע וקצוץחלפיניו צ'ילה, זרע וקצוץ1גרידה ומיץ לימוןגרידה ומיץ לימון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה דל שומןחלב חמאה דל שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיורן טחון או אורגנומיורן טחון או אורגנו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיסטוקים או אגוזי מלךפיסטוקים או אגוזי מלך3ריבס, קצוץ טרי או קפואצנוניות קצוצות דקצנוניות קצוצות דק3בצל ירוק דק, חלקים לבנים בתוספת קצת ירוק, טחון דקבצל ירוק דק, חלקים לבנים בתוספת קצת ירוק, טחון דק3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל טחון טרימלח ים ופלפל טחון טרי1(יכול להיות או להרחיק)ממתיק, כגון סירופ אגבה, לפי הטעםממתיק, כגון סירופ אגבה, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טרגון טחון טחוןטרגון טחון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט, עדיף חלב מלאיוגורט, עדיף חלב מלא