קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות38
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אפונה צהוב

מרק אפונה צהוב
מרק אפונה צהוב יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון טבעוני זה מגיש 6 . מנה זו מכילה סביב 52 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 464 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך מלח ים ופלפל, גלוטן ומניות ירקות ללא חיטה, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: מרק אפונה צהוב, מרק אפונה צהוב, ו מרק אפונה צהוב.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת כבדה ומוסיפים את הכמון וכוסברה. מבשלים בעדינות במשך 2-3 דקות ולאחר מכן מוסיפים את הבצל והגזר וממשיכים לבשל בעדינות רבה, חשוף, ערבוב קבוע, במשך 45-60 דקות. ודא שהם לא לשרוף.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את האפונה המפוצלת ואת המניה, מביאים לרתיחה, מכסים ומבשלים במשך 45 דקות. מתבלים לפי הטעם עם מלח ים ופלפל שחור טחון טרי, מוסיפים מלאי נוסף אם הוא עבה מדי ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
אפונה מפוצלתאפונה מפוצלת
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב