קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

מרק בייקון עגבניות כרוב

מרק בייקון עגבניות כרוב
מרק בייקון עגבניות כרוב הוא ארוחה קלה ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, פליאוליתית וראשונית. מנה אחת מכילה 123 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-8 גרם שומן. מתאים ל-6 מנות. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה מושלם לסתיו. אם יש לכם בייקון, שמן זית, מים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 35%. הציון הזה גרוע למדי. מרק קולקנון (מרק תפוחי אדמה וכרוב אירי עם בייקון), מרק קולקנון (מרק תפוחי אדמה וכרוב אירי עם בייקון), ומרק עגבניות כרוב דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Schmitt Sohne Riesling Spatlese עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-11 דולר לבקבוק.
Schmitt Sohne ריזלינג Spatlese
Schmitt Sohne ריזלינג Spatlese
לריזלינג הבשיל הזה יש טעמי פירות מופקים מאוד של משמשים ואפרסקים יחד עם חומציות מספקת כדי לתת לו תחושת פה מוצקה ועסיסית. מעולה בפני עצמו או להשלמת גבינות רכות או כחולות, אוכל בסגנון עשיר יותר עם רטבים ומנות אסייתיות. אלכוהול: 7.5-8.5% בנפח