קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות9
ציון בריאות6
מגזין

מרק גבינה ירקות

מרק גבינה ירקות
מרק גבינה ירקות הוא מאכל ללא גלוטן וללא מוצרי חלב . מנה אחת מכילה 206 קלוריות , 9 גרם חלבון ו -11 גרם שומן . תמורת 88 סנט למנה , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לכם עמילן תירס, ירקות בתערובת קליפורניה, מים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 45% , המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: Mac & Cheese אפוי בהיר יותר, aka Hidden Veggie Mac & Cheese , מרק ירקות ומרק ירקות .

הוראות

1
בסיר טפלון גדול מצופה בתרסיס בישול, מבשלים בצל וסלרי על אש בינונית עד שהבצל רך. מערבבים פנימה את תפוחי האדמה, המים והחמין. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים עמילן תירס ומים קרים עד לקבלת מרקם חלק; מערבבים בהדרגה למרק. מחזירים לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 1-2 דקות או עד שמסמיך מעט. מערבבים פנימה מרק מרוכז עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
להפחית את החום; להוסיף ירקות וחזיר. מבשלים ומערבבים עד שהירקות רכים. מערבבים פנימה גבינה עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)