קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

מרק גזר קל ומרענן

מרק גזר קל ומרענן
צריך מנה עיקרית טבעונית? מרק גזר קל ומרענן יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 255 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Go חלב חינם יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו את גזר צעיר [תראה, גלוטן וחיטה ללא ירקות מלאי [תוצרת בית, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הים-מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו סלט גזר מרענן ושומשום קל, מרק גזר צונן, ו מרק גזר צונן (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקלף ולפרוס את הבצלים בערך. לקצץ ולקרצף את הגזר לחתוך פרוסות עבות.שים את שניהם במחבת עם המניה, להביא לרתיחה ומבשלים, מכוסה, במשך 25-30 דקות או עד הגזר רכים.פירה במעבד מזון [או בלנדר] ואז לחזור למחבת או קערה.עם מספריים לחתוך את נורים לרצועות דקות מאוד ומערבבים לתוך המרק בזמן שהוא עדיין חם.מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל ואז נרגעים.לפני ההגשה, להתאים תיבול שוב כפי שהוא עשוי להזדקק קצת יותר כאשר צונן.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
נוריםנורים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
מספריים מטבחמספריים מטבח
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות