קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות1
ציון בריאות64
מגזין

מרק דאהל-גרסה הודית פיג'יאנית

מרק דאהל-גרסה הודית פיג'יאנית
מרק דאהל-גרסה הודית פיג'יאנית עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 852 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו מלח, בצל, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: Indian Dahl, Dahl ההודי פיקנטי, ו עדשים הודייםdahl.

הוראות

1
מניחים צהוב לפצל אפונה, מים, כורכום ומלח לתוך סיר גדול ולהביא לרתיחה.להנמיך חום פעם רותחים ומבשלים עד אפונה במכרז. בערך 45-60 דקות.בינתיים, חום ghee או שמן ומטגנים בעדינות בצל ושום עד מעט חום.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים זרעי חרדל ואבקת צ ' ילי ומטגנים עוד 2-3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים תערובת בצל למרק.
מרכיבים שתצטרך
4
מקשטים עם כוסברה קצוצה ומגישים עם לחם רוטי או פופדומים.אופציונלי: ניתן להוסיף עגבניות קצוצות עור דק למרק בעת ההגשה.תהנו!
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Laurenz V מילואים מקסים Gruner Veltliner. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!