קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

מרק דגים פרובנס

מרק דגים פרובנס
מרק דגים Provençal עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 600 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך פרנו, עלי קורנית, רסק עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היציאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מאפה יציאה כקינוח. נסו מרק דגים Provençal, מרק דגים Provencal עם זעפרן Rouille, ו דגים Provençal (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, מחממים את השמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הבצל, הסלרי והגזר ומבשלים על חום גבוה בינוני עד לריכוך, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
3
מוסיפים את השום, גרידת תפוז, זרעי טימין, זרעי שומר וכוסברה וזעפרן ומבשלים על חום מתון, ערבוב, עד ריחני, 5 דקות. מערבבים את רסק העגבניות ומבשלים על חום גבוה עד מבריק, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
טימין טריטימין טרי
רסק עגבניותרסק עגבניות
גרידה כתומהגרידה כתומה
זעפרןזעפרן
שומרשומר
שוםשום
4
מוסיפים את העגבניות, מיץ צדפות, יין ונמל ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ צדפותמיץ צדפות
עגבנייהעגבנייה
יציאהיציאה
ייןיין
5
מוסיפים את הדקר והשרימפס, מכסים חלקית ומבשלים במשך 45 דקות. השליכי את זרזיף הקורנית.
מרכיבים שתצטרך
טימין טריטימין טרי
דקרדקר
שרימפסשרימפס
6
עבודה בקבוצות, להעביר את המרק למעבד מזון ודופק עד קצוץ גס. לשטוף את הסיר. הגדר טחנת מזון מצויד להב גס על הסיר ולהפעיל את המרק דרך טחנת המזון. תביא את המרק לרתיחה. מערבבים את פרנו ומתבלים במלח ופלפל. מצקת את המרק לקערות ומגישה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
PernodPernod
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
מצקתמצקת
סירסיר

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, קצוץ ומיצים שמורותעגבניות שלמות, קצוץ ומיצים שמורות1קטןגזר, קצוץ דקגזר, קצוץ דק2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוצות דקצלעות סלרי, קצוצות דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות2(יכול להיות או להרחיק)זרעי כוסברהזרעי כוסברה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2(יכול להיות או להרחיק)פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים6שיני שום, קצוץ גסשיני שום, קצוץ גס4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון גסמלח ופלפל טחון גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1גדולבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק4רצועותרצועות 3 אינץ ' של גרידה כתומהרצועות 3 אינץ ' של גרידה כתומה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)PernodPernod1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיציאת rubyיציאת ruby794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דקר ללא עור או פילה סנאפר אדום, קצוץ גסדקר ללא עור או פילה סנאפר אדום, קצוץ גס1צביטהקורט של חוטי זעפרןקורט של חוטי זעפרן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס בקונכייהשרימפס בקונכייה4עלי קורניתעלי קורנית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.