קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות30
ציון בריאות24
מגזין

מרק הופין ג'ון

מרק הופין ג'ון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל Hoppin' מרק ג'ון. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 30 . מנה אחת מכילה 194 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. אם יש לכם סלרי, עלה דפנה, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הערב השנה החדשה שלך. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 5 דקות. מתכונים דומים: Hoppin ' ג'ון, Hoppin ' ג'ון, ו Hoppin ' ג'ון.

הוראות

1
להביא אפונה, כנפיים טורקיה, ו 6 כוסות מים לרתיחה בתנור הולנדי גדול. כיסוי, להפחית את החום בינוני, ומבשלים 45 דקות או עד אפונה מכרז, ברפרוף כל קצף מפני השטח.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מסננים אפונה, שומר 1 1/4 כוסות נוזל.
מרכיבים שתצטרך
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
3
הסר בשר הודו מעצמות. קוצצים בשר.
מרכיבים שתצטרך
מיצי מחבת ממחבת צליית ההודומיצי מחבת ממחבת צליית ההודו
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4
ירך חזיר ו-7 המרכיבים הבאים בשמן חם בתנור הולנדי מעל חום בינוני גבוה 10 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
5
הוסף אפונה, שמורות 1 1/4 כוסות נוזל, בשר הודו, כרוב, רוטב חם, ו 6 כוסות מים. מביאים לרתיחה; להפחית את החום בינוני, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 30 דקות. מערבבים בחומץ. מתבלים במלח ופלפל. להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מיצי מחבת ממחבת צליית ההודומיצי מחבת ממחבת צליית ההודו
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
כרוב ירוקכרוב ירוק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
6
מגישים מעל אורז עם קרוטונים לחם תירס ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
קרוטוניםקרוטונים
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 חבילה יבשה שחור עיניים אפונה, שטוף וממוין1/2 חבילה יבשה שחור עיניים אפונה, שטוף וממוין2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2גזר, לחתוך לחתיכות 1 אינץגזר, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1צלעצלע סלרי, חתוכה לקוביותצלע סלרי, חתוכה לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 חבילת כרוב ירוק טרי, גזוז וקצוץ דק1/2 חבילת כרוב ירוק טרי, גזוז וקצוץ דק30ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז חום מבושל חםאורז חום מבושל חם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר כפרי קצוץ דקחזיר כפרי קצוץ דק30ריבס, קצוץ טרי או קפואקרוטונים לחם תירסקרוטונים לחם תירס1השארפטרוזיליה שטוחהפטרוזיליה שטוחה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1פלפל חלפיניו, זרעי טחוןפלפל חלפיניו, זרעי טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסק מיובשפלפל אדום מרוסק מיובש1גדולבצל מתוק, חתוך לקוביותבצל מתוק, חתוך לקוביות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כנפי עוף מעושנותכנפי עוף מעושנות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הזכייה וון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.