קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות57
מגזין

מרק חצילים חרוך

מרק חצילים חרוך
מרק חצילים חרוך עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המרק שלך. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 181 קלוריות. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם עגבניות, מלח כשר, כוסברה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מושלם עבור סתיו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 61%. הציון הזה מוצק. נסו מרק חצילים חרוך, מרק חצילים חרוך עם מערבולת פלפל אדום, ו מרק חצילים חרוך עם כמון ויוגורט יווני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 450 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מברישים 2 ניירות אפייה מעוטרים בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מניחים את החצילים, בצד הבשר כלפי מטה, על אחד מגיליונות האפייה, מזלפים 1 כף שמן זית ומתבלים במלח. זורקים את העגבניות, הבצל והשום עם יתרת 1 כף שמן הזית על תבנית האפייה השנייה (אל תצטופפו בתבניות או שהירקות יתאדו). מתבלים במלח ופלפל. צולים את הירקות עד שהם רכים ומשחימים בכתמים, כ-45 דקות, מסובבים את ניירות האפייה באמצע הדרך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
חצילחציל
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
גורפים את בשר החצילים מהעור לסיר, ומשליכים עודפי זרעים.
מרכיבים שתצטרך
חצילחציל
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיפים את יתרת הירקות הקלויים, ציר העוף, הטימין והכוסברה ומביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים כ -20 דקות. מגניב מעט.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
ירקירק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
טימיןטימין
6
מחית את המרק בבלנדר (בקבוצות במידת הצורך) עד לקבלת תערובת חלקה. מחזירים את המרק לסיר ודקים עם יותר ציר, במידת הצורך. מתבלים במלח, פלפל ואבקת צ ' ילה. מצקת לקערות ומקשטים בכריכות שומר; החלק את צמר גפן מתוק למרק להגשה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
צמר גפן מתוקצמר גפן מתוק
שומרשומר
פלפלפלפל
מלאימלאי
מלחמלח
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
בלנדרבלנדר
קערהקערה
מצקתמצקת