קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות14
מגזין

מרק טום יאם

מרק טום יאם
מרק טום יאם יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 2 . מנה אחת מכילה 67 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. אם יש לכם עשב לימון, רוטב דגים, כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו מרק ג'מייקני – בשר בקר ודלעת טעם המרק הזה. להיות הרפתקן ולנסות מרק מן carribean, מרק מהיר וקל {מרק מיסו עם אטריות סובה או שעועית מונג, ו מרק חג רומאי-ליהנות זה מרק איטלקי לבבי בכל עת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ליאו Steen Saini כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.