קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

מרק טיפות ביצים אסייתיות

מרק טיפות ביצים אסייתיות
מרק ביצי אסייתיות יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 130 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לך רוטב סויה, קורנפלור, ביצים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. נסו מרק טיפות ביצים, מרק טיפות ביצים, ו מרק טיפות ביצים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
להביא מרק, ג ' ינג ' ר מגורד ורוטב סויה לרתיחה. בכוס קטנה, לעשות תרחיף על ידי שילוב של עמילן תירס ו 2 כפות של ציר עוף. מערבבים עד מומס. לאט לאט לשפוך את תערובת קורנפלור תוך ערבוב המניה, עד מעובה. להפחית את החום לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
יוצקים את הביצים לאט תוך ערבוב המרק באותו כיוון. הביצה תתפשט ונוצה. כבה את החום והוסף את הבצל הירוק. מתבלים במלח ופלפל ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
(קיבלר)(קיבלר)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יינות בוטניקה מרי Delany Chenin Blanc עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
מורכב ואלגנטי, עם שכבות של אגס טהור, מרוכז, פירות הדר ואבן, חומציות משקה פה וליבה חמצמצה, מינרלים.