קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות90
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק ירקות עם פיסטו

מרק ירקות עם פיסטו
מרק ירקות עם פיסטו יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 195 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך עלה דפנה, כרישה, farfalle, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מושלם עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 97% וזה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: מרק ירקות עם פיסטו, מרק ירקות עם פיסטו, ו מרק ירקות עם פיסטו.

הוראות

1
שלב 4 כוסות מים, שעועית, בצל ו 2 שיני שום בסיר גדול כבד. מביאים לרתיחה. להפחית חום. כיסוי; מבשלים עד שעועית הם רק רך, ערבוב מדי פעם, על 55 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
שעועיתשעועית
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים 6 כוסות מים, 4 שיני שום, תפוחי אדמה, כרישה, גזר, עגבניות עם מיצים, חצי שעועית ירוקה, חצי קישואים, טימין ועלה דפנה. מביאים לרתיחה. כיסוי; מבשלים עד ירקות רכים, ערבוב מדי פעם, 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
ירקירק
עלי דפנהעלי דפנה
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
קישואיםקישואים
גזרגזר
כרישהכרישה
טימיןטימין
מיםמים
3
מוסיפים פסטה למרק. מבשלים 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מרקמרק
4
מוסיף שעועית ירוקה הנותרים וקישואים למרק. מבשלים עד פסטה הוא רק מבושל דרך אבל עדיין מוצק לנשוך, על 5 דקות יותר. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. מרק מצקת לתוך קערות. כף 1 כף פיסטו על גבי כל אחד. לעבור הנותרים Pistou בנפרד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
קישואיםקישואים
פסטהפסטה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת