קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות36
סוגי מאכליםמרקים
מגזין

מרק ירקות שורש קלוי עם קרוטונים גבינה בגריל

מרק ירקות שורש קלוי עם קרוטונים גבינה בגריל
צריך מנה עיקרית צמחונית? מרק ירקות שורש קלוי עם קרוטונים גבינה בגריל יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת מכילה 541 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -35 דקות. זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לך גזר, מעדנייה חתוכה על צ'דר עבה בצד, דבש מקף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מרק ירקות שורש קלוי עם קרוטונים גבינה בגריל, מרק עגבניות עם פלפלים קלויים, שום ובצל עם קרוטונים גבינה בגריל Gruyere, ו מרק ירקות שורש קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 425 מעלות F.
2
במחבת צלייה, מעיל את תפוחי האדמה, גזר, גזר לבן, ושורש סלרי בדיוק מספיק שמן זית כתית נוספת מעיל, ולאחר מכן עונה עם מלח, פלפל ואגוז מוסקט. צולים את הירקות עד רך קרמל בקצוות, על 40 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מחית את הירקות בקבוצות עם המניה ומעביר לסיר מרק. מתבלים את המרק עם דבש ורוטב חריף, לפי הטעם. מגניב ומאחסן לארוחת איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
4
כדי לחמם: לחמם מעל חום בינוני.
5
עבור כריכי הגבינה: מחממים את התנור. בלילה אתה רוצה להגיש את המרק, לארגן מתלה קירור מעל תבנית אפייה ולהרכיב 2 כריכי גבינה באמצעות 2 פרוסות לחם 2 פרוסות גבינה לכל כריך. קוביית כל כריך לתוך 9 מיני כריכים נפרדים בתבנית אפייה המספקת מקום בין כל מיני כריך. מעיל את הצדדים ואת צמרות של כל כריך עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים בתנור החם עד שזהב וגבינה נמס. צפים כמה קרוטונים כריך בכל קערה של קערות מרק.
מרכיבים שתצטרך