קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

מרק סרטן ואספרגוס אוסטרלי

מרק סרטן ואספרגוס אוסטרלי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סרטן אוסטרלי מרק אספרגוס. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 218 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. לך לחנות ותביא רוטב ווסטרשייר, עלה דפנה, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ביין שרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות מרלו עם שוקולד מרילוט כקינוח. נסו מרק סרטן ואספרגוס, מרק אספרגוס אביבי עם סרטן טרי, ו ארוחת ערב הערב: מרק סרטן אספרגוס (Sup Mang Tay Cua) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מעל חום בינוני, לחמם את השמן.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מטגנים את הבצל, הסלרי, הגזר, השום והצדפות, מערבבים מדי פעם, עד שהירקות רכים (כ-5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מפזרים קמח ומערבבים במהירות לשלב.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4
מוסיפים את החלב, ערבוב כל הזמן, ומבשלים עד שהרוטב הוא חלק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
5
מוסיפים את המים, שרי, אורז, ווסטרשייר, עלה דפנה, טימין, מלח, פלפל וגרידת לימון.מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך כ 30 דקות.מערבבים את הסרטן ואספרגוס.מכסים את המחבת ומבשלים, מערבבים מדי פעם, עד שהמרק מעובה והאספרגוס מבושל.תשליך עלי דפנה ותגיש.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
סרטןסרטן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחניתות אספרגוס פרוסותחניתות אספרגוס פרוסות1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1גדולגזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ וחולצותסלרי קצוץ וחולצות11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר סרטניםבשר סרטנים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2שאלוט, טחוןשאלוט, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין שרייין שרי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב דל שומןחלב דל שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוךאורז לבן גרגיר ארוך11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.