קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות19
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עגבניות מתובל הודי

מרק עגבניות מתובל הודי
מרק עגבניות מתובל הודי עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 104 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך זרעי חרדל חום, זרעי כמון, צ'ילי סראנו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו מרק עגבניות מתובל הודי צונן עם בשר סרטנים, חומוס הודי מתובל ואש קלוי מרק עגבניות, ו רוטב עגבניות מתובל הודי (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת 5 עד 6 ליטר מעל חום גבוה, להביא 3 ליטרים מים לרתיחה. במעבד מזון, מערבולת שום וצ ' ילי עד טחון.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל ודופק עד טחון.
מרכיבים שתצטרך
3
לגרד לתוך קערה גדולה ומערבבים מלפפון ומלח.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים X בתחתית כל עגבנייה וטובלים במים רותחים עד שהקליפה מתחילה להתכרבל בחזרה, כ -30 שניות. לשטוף תחת מים זורמים קרים עד קריר. הגדר מסננת מעל קערה עם תערובת בצל. עובד על מסננת, למשוך קליפות את עגבניות לחתוך ולהשליך ליבות. בעדינות לסחוט מיץ וזרעים מתוך עגבניות. הקש זרעים כדי לחלץ מיץ; להשליך זרעים. על קרש חיתוך עם מיץ היטב, עגבניות לרכך; לשפוך כל מיץ שאוסף לתוך מסננת.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים עגבניות טחון לקערה עם תערובת בצל.
מרכיבים שתצטרך
6
בקערה קטנה, לערבב תמר להתרכז עם 1/4 כוס מים חמים. מערבבים לתוך תערובת עגבניות, יחד עם כוסברה, מנטה, וג ' ינג ' ר. במחבת nonstick 6 עד 8 אינץ ' על חום בינוני, מערבבים כמון הקרקע עד ריחני, 2 דקות; מוסיפים למרק. כיסוי וצינה עד קר, לפחות 1 שעה, או עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
7
מרק מצקת לתוך קערות; העליון כל מנה עם כ 1/4 כוס יוגורט. במחבת nonstick 1-2 ליטר שיש לה מכסה הדוק, לשלב שמן, זרעי כמון, זרעי חרדל, זרעי ניגלה. הגדר מעל חום גבוה ומערבבים עד תבלינים מתחילים פופ, 30 שניות עד 1 דקה. לכסות ולנער במרץ עד פקיעה מתחילה להתפוגג, 1 עד 2 דקות. כפית זרעים חמים באותה מידה על מרק.
מרכיבים שתצטרך