קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

מרק עוף ובוק צ'וי

מרק עוף ובוק צ'וי
אם יש לך בסביבה 50 דקות לבלות במטבח, מרק עוף ובוק צ'וי עשוי להיות מדהים ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 מתכון לנסות. זה הר ד ' אובר יש 169 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 351 אדם עשה את המתכון הזה היה עושה את זה שוב. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם בוק צ'וי, שום, תפוחי אדמה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 95%, וזה מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מרק עוף ובוק צ'וי, מרק אודון עוף עם בוק צ'וי, ו מרק אודון עוף עם בוק צ'וי.

הוראות

1
מחממים שמן צמחי בסיר גדול על אש בינונית; מבשלים ומערבבים בצל ושום בשמן החם עד שהבצל מתרכך ושקוף, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים מים, בסיס עוף, תפוחי אדמה, גזר, בוק צ ' וי וסלרי; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים עד שהירקות רכים מעט, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בסיס עוףבסיס עוף
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוק צ ' וי.בוק צ ' וי.
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מוסיפים עוף; ממשיכים להתבשל עד שהעוף כבר לא ורוד במרכז, בערך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פייר פיטרס קובי ריזרב גרנד קרו. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-65 דולר.
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים של ירוק אופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה היא כנה, קשורה עדינות ועגלגלות. הרושם הראשוני נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריהם תווים שמנת. סוף סוף מתמיד על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.