קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות8
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק פטריות אסייתי

מרק פטריות אסייתי
מרק פטריות אסייתי יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 203 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך עלים חיצוניים של כרוב נאפה 1, פטריות קרמיני, אפונה שלג, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה מושלם עבור סתיו. נסו מרק פטריות אסייתי, אסיה פטריות מרק עוף, ו תחת מזג האוויר ירקות ומרק אטריות פטריות (בסגנון אסיאתי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול מעל חום בינוני ומבשלים את השום וג ' ינג ' ר עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים את המרק, רוטב סויה ורוטב דגים, אם משתמשים בו, לסיר ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
רוטב סויהרוטב סויה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את שאר החומרים למעט אפונה שלג, בצל ירוק ושמן שומשום. מבשלים במשך 20 דקות, ולאחר מכן להוסיף את אפונה שלג. מבשלים רק עוד כמה דקות, עד אפונה השלג התרככו אבל הם עדיין ירוק בהיר.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
בצל ירוקבצל ירוק
אפונה לבנהאפונה לבנה
4
הוסף את הבצל הירוק לסיר, להסיר מן החום, ומצקת לתוך קערות הגשה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
מצקתמצקת
5
טפטוף קצת שמן שומשום מעל כל מנה.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.