קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות32
ציון בריאות4
מגזין

מרק פירות ים הטוב ביותר

מרק פירות ים הטוב ביותר
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן מתכונים לרפרטואר שלך, מרק פירות ים הטוב ביותר עשוי להיות מתכון שאתה צריך לנסות. למנה העיקרית הזו יש 193 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 32. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם בשר לובסטר, חמאה, צדפות ים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח די טוב מרהיב ציון של 43%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מרק פירות ים, מרק פירות ים, ו מרק פירות ים.

הוראות

1
בקומקום מרק גדול או בתנור הולנדי מבשלים בייקון על אש בינונית עד שהוא פריך.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוציאים בעזרת כף מחוררת למגבות נייר; שמור טפטופים.
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
3
קולים בצל בטפטופים עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים תפוחי אדמה ומים; מביאים לרתיחה. מבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
5
מוסיפים את הצדפות, הלובסטר, השרימפס, בקלה והדוק. מבשלים 10 דקות או עד שהצדפות אטומות, השרימפס הופכים ורודים ודגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
האדוק.האדוק.
עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוטעד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
חצי גודל 41 מבושל מראש ושרימפסחצי גודל 41 מבושל מראש ושרימפס
6
מוסיפים את החמאה, המלח, הפטרוזיליה ואבקת הקארי. מערבבים חלב וחלב התאדה; חום דרך.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
7
מקשטים עם בייקון.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון פרוס, חתוך לקוביותבייקון פרוס, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקלה, חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץבקלה, חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול להתאדות חלביכול להתאדות חלב4(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הדוק, חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץהדוק, חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר לובסטר, חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץבשר לובסטר, חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץ2בצל צהוב בינוני, קצוץ2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ1בצל צהוב בינוני, קצוץקוביות תפוחי אדמה קלופיםקוביות תפוחי אדמה קלופים4(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מפרץ או צדפות ים, מרובעמפרץ או צדפות ים, מרובע454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזור9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג הם בחירה מצוינת עבור חמין. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. יין אחד שתוכלו לנסות הוא גבעת הציד של נהר קומאו שרדונה. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
נהר קומאו האנטינג היל שרדונה
נהר קומאו האנטינג היל שרדונה
ליין זה ניחוחות ריחניים של לימון/ליים על האף המאפיינים את הבושם המקסים מפירות הגדלים בגבעת הציד. ייצור 2013 הושפע מקפוא באביב והיבולים הבאים היו בערך חצי מהגודל הרגיל. הקיץ היה אחד הטובים ביותר שנרשם והענבים היו נקיים להפליא, בשלים וטעמים עזים, ויצרו יין בעל ריכוז ומורכבות עזים שיחיה זמן רב מאוד.