קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות71
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק קארי גזר כרישה

מרק קארי גזר כרישה
מרק קארי גזר כרישה יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 135 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו מלח, אבקת קארי, תפוח אדמה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו כרישה ומרק גזר, תפוח אדמה מוקרם, גזר, ומרק כרישה, ו מרק תפוחי אדמה כרישה פלפל w גזר ועגבניות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון בסגנון מקסיקני (הערות של צ ' ילי וסיד) עם חיך של ריבה שן הארי, אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי, אספסת.התסיסה החבית acacia שלנו משאיל את הפה מרקם של יין זה כי הוא מבטא על ידי גימור פלפל לבן grüner קלאסי.