קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות30
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק קוקוס תאילנדי עם טופו ופטריות

מרק קוקוס תאילנדי עם טופו ופטריות
מרק קוקוס תאילנדי עם טופו ופטריות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 174 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו רוטב סויה, משחת קארי תאילנדית, ג'ינג'ר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה מובא לך על ידי blog.fatfreevegan.com. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: מרק עוף קוקוס תאילנדי (טום קה גאי) עם פטריות, מרק טופו ירקות תאילנדי, איך להכין מרק טופו ירקות תאילנדי, ו תאילנדי טופו W / רוטב קארי אדום על בצל ירוק קוקוס.

הוראות

1
מערבבים גרידת ליים, עשב לימון, זנגביל וחלב קוקוס עם מלאי בסיר גדול ומביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים במשך 5-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
אליקסיר גאליקסיר ג
2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיף את משחת קארי חצי כפית בכל פעם, ערבוב היטב לשלב וטעימות כמו שאתה הולך לוודא שאתה לא עושה את זה חריף מדי. מערבבים בטופו, פטריות, סוכר, רוטב סויה, ומלח, לפי הטעם. מבשלים עוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
3
מוסיפים מיץ ליים (השתמשתי במיץ של חצי ליים) ומגישים על אורז, מעוטרים ברצועות פלפל אדום וקליפת ליים מגוררת, עם לימון נוסף בצד.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
קליפת לייםקליפת ליים
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. היין יבש Chenin Blanc קריק יבש, יין עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!