קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות77
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק ראמן עם בשר טחון

מרק ראמן עם בשר טחון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל מרק ראמן עם בשר טחון. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 784 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. לכו לחנות ותרימו פלפל טחון, שיני שום, ציר עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב gingerroot אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות זנגביל עקיצות (מתכון ללא גלוטן*) כקינוח. מתכון לאוהדים של אוכל יפני. מתכונים דומים: מרק בקר מגורר מקסיקני עם מיני פלפלים ממולאים, בשר בקר עם אטריות ראמן, ו בקר ראמן מערבבים ומטגנים.

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

אטריות ראמן עובדות ממש טוב עם ריזלינג, סאקה וסוביניון בלאן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.