קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות17
מגזין

מרק ראמן קולג'מעט בריא יותר

מרק ראמן קולג'מעט בריא יותר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים יפניים, אז נסו מרק ראמן קולג'מעט בריא יותר. לבמנה עיקרית זו יש 513 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 1. מתכון זה מכלמתכונים דורש פסטה אטריות ראמן, ביצה, מים וחלב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. 6 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 74%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם מעט מתוק מעט חמוץ סובה אטריות מרק שרימפס, מרק אטריות ראמן בריא יותר, ו {רק מעט} בריא לבן שוקולד צ'יפס מקדמיה לימון עוגיות.

הוראות

1
בסיר בינוני מביאים את המים לרתיחה על אש גבוהה. מערבבים פנימה את הגזר והפטריות ומרתיחים כ-7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את האטריות ואת חבילת הטעם; מערבבים לפירוק האטריות. מנמיכים את האש לבינונית ומבשלים במשך 3 דקות. יוצקים לאט את הביצה ומערבבים למשך 30 שניות עד שהביצה מבושלת. מערבבים פנימה את החלב.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה עובדת ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. הבחירה של יקב אמבר פולס שרה ריזלינג עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
לריזלינג הארומטי למחצה המתוק הזה יש זר "דבש" מובהק. יין זה מאוזן לחלוטין, בעל תווי טעימה של פירות בשלים בחזית וגימור קליל מתמשך.