קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות17
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק רביוליני חצילים

מרק רביוליני חצילים
מרק רביוליני חצילים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 692 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך עלי בזיליקום, גבינת parmigiano-רג'יאנו, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מרק חצילים Parm, מרק חצילים קלוי, ו מרק חצילים קלוי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לרביולי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.