קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות14
ציון בריאות63
מגזין

מרק שעועית ירקות

מרק שעועית ירקות
את המתכון מרק שעועית ירקות ניתן להכין תוך כ-40 דקות. תמורת 43 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 14 מנות עם 110 קלוריות, 5 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן כל אחת. זה מושלם לסתיו. גשו לסופר וקנו עגבניות ללא תוספת מלח, סלרי, גזר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. בהתחשב בכל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 86%, וזה יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מרק שעועית לבנה טוסקנה עם ברוקולי ראבה - טוויסט שונה לחלוטין במרק ירקות, מרק שעועית לבנה טוסקנה עם ברוקולי ראבה - טוויסט שונה לחלוטין במרק ירקות, ומרק שעועית ירקות .

הוראות

1
בסיר גדול או בתנור הולנדי מצופה בתרסיס בישול, מטגנים בצל, גזר וסלרי על אש בינונית עד שהבצל רך, כ-8 דקות. מערבבים מים, חמין, עגבניות, שעועית, שעורה, אבקת שום ופלפל; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
שעורהשעורה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
להוסיף תרד; מכסים ומבשלים 10-15 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.