קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

מרק שעועית שחורה ברזילאית

מרק שעועית שחורה ברזילאית
מרק שעועית שחורה ברזילאית דורש כ 1 שעה מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 10 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 219 קלוריות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 6. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. אם יש לכם פלפל, גזר, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 88%, המנה הזו מדהימה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מרק שעועית שחורה ברזילאית, תבשיל שעועית שחורה ברזילאית, ו תבשיל שעועית שחורה ברזילאית.

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל, מחצית השום והגזר. מתבלים בכמון ומלח. מבשלים תוך ערבוב עד שהבצל והגזר רכים. מערבבים פנימה את השום שנותר, ופלפל אדום; ממשיכים לבשל עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
גזרגזר
שוםשום
כמוןכמון
בצלבצל
מלחמלח
3
מוסיפים למחבת שעועית, מים ומיץ תפוזים ומתבלים בפלפל קאיין.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מעבירים חלק מהתערובת לבלנדר או למעבד מזון, ומחית עד לקבלת תערובת חלקה. מחית חלק או את כל המרק, תלוי איך אתה אוהב את המרקם. מחזירים מחית לתבנית, ומבשלים עוד 10 דקות לתערובת טעמים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -400 דולר.
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.