קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות13
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מרק תירס ותפוחי אדמה של דוק

מרק תירס ותפוחי אדמה של דוק
מרק התירס ותפוחי האדמה של דוק יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה עד 12 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 273 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לך חמאה, בצל ירוק, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכונים דומים: מרק תירס ותפוחי אדמה של דוק, צ'אודר תירס חזיר ותפוחי אדמה, ו מרק תירס תפוחי אדמה.

הוראות

1
להביא תפוחי אדמה ומים כדי לכסות לרתיחה בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה. מבשלים תפוחי אדמה 10 עד 15 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מסננים ומניחים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
ממיסים חמאה בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה. מערבבים בירקות קפואים ובצל צהוב קצוץ; תערובת בצל קצוץ 6 עד 8 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ירקירק
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
הוסף 2 כוסות חלב, הבא 6 מרכיבים, ותפוחי אדמה. להפחית את החום בינוני, ולהביא לרתיחה; להפחית את החום נמוך, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 15 דקות או עד מחומם היטב. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
חלבחלב
5
בואו לעמוד 10 דקות לפני ההגשה.
6
מקשטים, אם תרצה.
7
הערה: למטרות בדיקה בלבד, השתמשנו בתערובת התיבול של מקנזי לבצל קצוץ, פלפל אדום וירוק, וסלרי וקמפבל של קרם פטריות עם מרק שום קלוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
תערובת תיבולתערובת תיבול
שום קלוישום קלוי
פטריותפטריות
סלריסלרי
קרםקרם
בצלבצל
מרקמרק
8
מרק פירות ים תירס ותפוחי אדמה: להכין מתכון לפי ההוראות דרך צעד להשמיט 2 כוסות חלב בשלב 3, ולהוסיף 1 lb. בשר סרטנים טרי, סחוט, ו 2 (6 1/2-עוז.) פחיות צדפות טחון, לא מצוחצח, עם חלב התאדה, הבא 5 מרכיבים, ותפוחי אדמה. המשך עם המתכון לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
בשר סרטניםבשר סרטנים
תפוח אדמהתפוח אדמה
צ אודרצ אודר
מאכלי יםמאכלי ים
צדפותצדפות
תירסתירס
חלבחלב

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק פטריות עם שום צלוימרק פטריות עם שום צלוי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמקשטים: בצל ירוק פרוס דקמקשטים: בצל ירוק פרוס דק11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת בצל קצוץ קפוא, פלפל אדום וירוק, וסלריחבילת בצל קצוץ קפוא, פלפל אדום וירוק, וסלרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו צהוב ולבן, סחוטתירס הקרנל כולו צהוב ולבן, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קלופים, תפוחי אדמה זהב יוקון חתוכים לקוביות (אודותכוסות קלופים, תפוחי אדמה זהב יוקון חתוכים לקוביות (אודות