קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות30
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק תפוחי אדמה פלפל שמנמן

מרק תפוחי אדמה פלפל שמנמן
צ'אנקי פלפל מרק תפוחי אדמה נטול גלוטן, וצמחוני מרק. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל של 152 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מ טעם הבית יש 16 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. גשו לסופר וקנו חלב, קורנפלור, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 85%. הציון הזה אדיר. נסו מרק פלפל אדום שמנמן עם אורזו + שמן עשבי תיבול, סטייק פלפל וסלט תפוחי אדמה קלוי עם רוטב גבינה כחולה שמנמנה, ו מרק תפוחי אדמה שמנמן (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מצופה תרסיס בישול, מבשלים בצל עד למכרז. מערבבים פנימה את תפוחי האדמה, הפלפלים והמרק. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10-15 דקות או עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים 2-1 / 2 כוסות חלב.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
3
שלב עמילן תירס וחלב שנותר עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים בהדרגה למרק. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מערבבים פנימה את המלח, הפלפל והקאיין.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)