קושירגיל
מוכן ב32 דק.
מנות1
ציון בריאות22
מגזין

משמש-מאפי אגוזי לוז

משמש-מאפי אגוזי לוז
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל מאפי משמש אגוזי לוז. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 679 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לך בצק פילו, גבינת שמנת 3-פחות שומן, אגוזי לוז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 32 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 59%. מתכונים דומים: מאפי שוקולד ואגוזי לוז, מאפי ארוחת בוקר אגוזי לוז קינמון, ו מאפי שוקולד, מרנג ואגוזי לוז.

הוראות

1
מחממים תנור ל-37
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים 1 פילו גיליון על קרש חיתוך או משטח עבודה (לכסות את הבצק שנותר כדי לשמור על ייבוש); מעיל קל עם ספריי בישול. למעלה עם גיליון פילו 1; ספריי עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
3
חותכים לאורכו ל 4 רצועות שוות.
4
מניחים 1 כפית משמש קצוץ, 1/2 כפית גבינת שמנת, ו 1 אגוזי לוז חצי על קצה 1 של כל פס פילו; מפזרים 1/4 כפית קינמון-סוכר. מקפלים בפינה השמאלית התחתונה מעל תערובת משמש, ויוצרים משולש. שמור פילו מתקפל הלוך ושוב למשולש עד סוף הרצועה. חזור על הליך 2 פעמים עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
קינמוןקינמון
אגוזי לוזאגוזי לוז
משמשמשמש
סוכרסוכר
5
מניחים משולשים, הצדדים התפר למטה, על תבנית אפייה ungreased. מעיל צמרות של משולשים עם ספריי בישול; מפזרים 1/8 כפית קינמון-סוכר.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קינמוןקינמון
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים ב 375 במשך 12 דקות או עד הזהב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.