קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

מתוק תה Julep פופס

מתוק תה Julep פופס
מתוק תה Julep פופס יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 108 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שקיות תה משפחתיות, מים, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 9%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו תה מתוק מנטה Julep, מתוק תפוח פופס, ו קפוא תה מתוק פופס (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא 2 כוסות מים לרתיחה ב 2-qt. סיר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום, להוסיף שקיות תה, ומערבבים 1 כוס ארוז היטב עלי נענע טריים. כיסוי ותלול 10 דקות. זרוק שקיות תה ונענע. מערבבים ב 1 כוס מים קרים, ויסקי, סוכר, ומיץ לימון, ערבוב עד הסוכר מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
מיץ לימוןמיץ לימון
שקית תהשקית תה
בורבוןבורבון
סוכרסוכר
מיםמים
3
יוצקים תערובת לתוך כוסות נייר; מוסיפים עלה מנטה ופרוס לימון קטן לכל אחד, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
מנטהמנטה
4
מכסים כל כוס בנייר אלומיניום; לעשות חריץ קטן במרכז, ולהכניס 1 גלידה כפית לתוך כל כוס. להקפיא 8 שעות או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.