קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות68
מגזין

מתכון סטייק ג'ינג'ר אגף כתום

מתכון סטייק ג'ינג'ר אגף כתום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל תפוז ג'ינג'ר פלנק מתכון סטייק. מנה אחת מכילה 349 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . מתכון זה מהמטבח המהביל יש 163 אוהדים. גשו לסופר וקנו פלפל, שמן זית, מלח ים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית מתכונים דומים: סטייק ג'ינג'ר אגף כתום, מתכון סטייק ווסאבי פלנק, ו מתכון סטייק צלע מגולגל.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו ניקל וניקל האריס ויניארד עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.