קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

נאגטס פזאן

נאגטס פזאן
נאגטס פסיון דורש כ 35 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 724 קלוריות, 39 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן כל אחד. זה עובד היטב כמנה עיקרית. 5 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה מכלמתכונים דורשים קרקרים עגולים חמאתיים, חלב, קמח ומרכך בשר. עם כפית ציון 69%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: איך לבשל פסיון: פסיון צלוי בחמאה עם שמנת ובורבון, פסיון עם ברוסקטה, ו פזאנטאס לה רוס.

הוראות

1
מחממים טיגון עמוק ל-375 עד 400 מעלות פרנהייט (190 עד 200 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
2
מפזרים את בשר הפסיון עם מרכך בשר ומכים קלות בעזרת פטיש כדי להפוך את כל החלקים לאחידים ואותו עובי. מערבבים בעזרת קערה בינונית את הקמח, המלח המתובל, הפלפל, פתיתי תפוחי האדמה ופירורי הקרקר הכתושים.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקרפירורי קרקר
פתיתי תפוחי אדמה מיידייםפתיתי תפוחי אדמה מיידיים
מלח מתובלמלח מתובל
פסיוןפסיון
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מרכך בשרמרכך בשר
קערהקערה
3
מערבבים היטב ומניחים בצד.
4
בקערה בינונית נפרדת מערבבים את הביצה והחלב ומקציפים לתערובת אחידה. טובלים את רצועות בשר הפסיון בתערובת הביצים ואז מחפרים כל רצועה לתערובת הקמח. מצפים היטב וביסודיות ומניחים על צלחת כך שניתן יהיה להעביר את הרצועות בקלות לטיגון העמוק.
מרכיבים שתצטרך
פסיוןפסיון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בשרבשר
חלבחלב
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מניחים את הרצועות בטיגון עמוק המוגדר על 375 עד 400 מעלות פרנהייט (190 עד 200 מעלות צלזיוס) עד להזהבה. (הערה: אתה יכול גם לטגן אותם במחבת על אש בינונית גבוהה עד גבוהה עם 1 כוס שמן לטיגון במחבת, אך ייתכן שיהיה עליך להפוך אותם אם הם לא שקועים בשמן.)
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
מחבתמחבת

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב הם בחירה מצוינת עבור נאגטס עוף. בשר לבן משולב בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להתגבר על הטעם של הבשר, כך שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף שהוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להגיש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט
צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט
הבועות העדינות יוצרות חוט גדול על רקע זהוב. אף פירותי וטעמי סוכר שעורה ובריוש טעימים ומתמשכים. יין תוסס מאוד שהוא מאוד תכליתי. זוהי שמפניה בהירה, נוחה לכל צד!שמפניה זו משתלבת היטב עם רכיכות, מנות חזיר, גבינות עדינות ורכות ודגים עשירים.תערובת: 10% שרדונה, 30% פינו מיוניה, 60% פינו נואר