קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

נזיד כדורי בשר לבבי

נזיד כדורי בשר לבבי
נזיד כדורי בשר לבבי הוא חלב חינם מנה עיקרית. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 373 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם תפוחי אדמה חלודה, שעועית, פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו מרק כדורי בשר לבבי, לזניית קציצה לבבית, ו כריך כדורי בשר לבבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מניחים את הלחם ו 3 כפות מים לתוך קערה בינונית. מחית למשחה עם מרית.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
קערהקערה
2
מוסיפים את הבשר, הנקניק, הביצה, הפטרוזיליה, המלח והפלפל. מערבבים את התערובת היטב עם הידיים או מרית גמישה. צור את התערובת לתוך 10 עד 16 כדורי בשר. מסדרים את כדורי הבשר על נייר קלף מרופד אפייה עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כדורי בשרכדורי בשר
פטרוזיליהפטרוזיליה
נקניקנקניק
בקרבקר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
מריתמרית
1
מפזרים את כדורי הבשר עם הקמח ולהפוך מעיל עם כל קמח עדיין על נייר.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
מחממים מחבת גדולה ולא דביקה כבדה מעל חום בינוני למשך 1 דקה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים 2 כפות שמן זית. זרוק את כדורי הבשר למחבת, במרווחים זה מזה. מבשלים עד התחתית להגדיר חום, על 2 דקות. באמצעות מרית דקה גמישה, להפוך כל כדור בשר על צד לא מבושל ומבשלים עד תחתית נקבעים וחומים, על 2 דקות יותר. הפעל ומבשל צד שלישי, עד סט וחום, על עוד 2 דקות, כך כדורי הבשר משחימים ולהגדיר בכל רחבי.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
4
מעבירים את כדורי הבשר לצלחת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
5
מחממים את הנותרים 2 כפות שמן באותו מחבת מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הבצל, הפלפלים, 1/4 כפית המלח ו 1/4 כפית הפלפל. מבשלים עד רך, 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
בצלבצל
פלפלפלפל
מלחמלח
7
מוסיפים את הפטריות ואת שאר המלח והפלפל. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הפטריות התרככו, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
8
מוסיפים את תפוחי האדמה, שעועית, עגבניות, פתיתי פלפל אדום ומרק. מביאים את התערובת לרתיחה. מקטינים את החום לרתיחה, מכסים את המחבת ומבשלים עד שתפוחי האדמה רכים והקציצות מבושלות דרך, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
כדורי בשרכדורי בשר
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)20 אחוז שומן בשר טחון (כ 8 אונקיות)20 אחוז שומן בשר טחון (כ 8 אונקיות)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1(קיבלר)(קיבלר)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה, גזוז, חתוכה לחתיכות באורך 1 אינץשעועית ירוקה, גזוז, חתוכה לחתיכות באורך 1 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קטן, פרוס (אודותבצל קטן, פרוס (אודות1גדולפלפל אדום, cored, זרע לחתוך לרצועות 1/2 אינץפלפל אדום, cored, זרע לחתוך לרצועות 1/2 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום מרוסק יבשיםפתיתי פלפל אדום מרוסק יבשים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה russet, קלופים, חצוי לאורך פרוסות 1/3 אינץתפוחי אדמה russet, קלופים, חצוי לאורך פרוסות 1/3 אינץ2נקניקיות איטלקיות מתונות, תרמילים הוסרונקניקיות איטלקיות מתונות, תרמילים הוסרו227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות לבנות, לרבעיםפטריות לבנות, לרבעים1פרוסהלחם כריך לבן, קרוע לחתיכות קטנותלחם כריך לבן, קרוע לחתיכות קטנות