קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

נקניקיה על מקל עם רוטב קווסו

נקניקיה על מקל עם רוטב קווסו
גשו לסופר וקנו lea & perrins רוטב ווסטרשייר, velveetaâ, עגבניות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו נקניקייה צמחונית קלויה, רוטב הפאדג'החם הטוב ביותר, ו רוטב פאדג'חם (מתכונים דומים).

הוראות

1
גריל חום לחום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
שלב ראשון 2 מרכיבים; להזמין 1 כף.
3
חוט פרנקים על שיפודי עץ. בצע חתכים קטנים, בזווית ו 1/2 אינץ ' זה מזה, ב 2 שורות למטה בצדדים מנוגדים של כל פרנק. גריל 5 עד 7 דקות. או עד מחומם דרך, מפנה מדי פעם צחצוח עם הנותרים תערובת רוטב ברביקיו עבור האחרון 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
נקניקיותנקניקיות
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
גרילגריל
4
Velveeta מיקרוגל וחלב בקערה קטנה למיקרוגל על גבוה 1-1/2 דקות. או עד VELVEETA נמס לחלוטין ורוטב מעורבב היטב, ערבוב כל 30 שניות. מערבבים עגבניות תערובת רוטב ברביקיו שמורות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
עגבנייהעגבנייה
גבינת Velveetaגבינת Velveeta
רוטברוטב
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
5
מגישים עם פרנקים.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות עובדות ממש טוב עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. אתה יכול לנסות Bully היל כרמים ריזלינג יבש. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים