קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

סביצ'ה

סביצ'ה
סביצ'ה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 94 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 2g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לך מלח, פלפל habanero, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-30 היו אומרים שזה פגע במקום. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל דרום אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: "דון סביצ' ה " ו "סביצ' ה מטבח פרואני " ספר בישול, Ceviche de Camarón con Coco (Ceviche שרימפס קוקוס), ו סביצ'ה דה מנגו (סביצ' ה מנגו) מסביצ'ה: מטבח פרואני.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקערת זכוכית גדולה, לשלב את כל החומרים, למעט בצל. לזרוק היטב ולשים את הבצל על גבי. מכסים בניילון נצמד ומאפשרים לו לשבת במקרר במשך 1 1/2 שעות, ואז מערבבים כדי לשלב את הבצל.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
3
בואו לשבת במקרר לפחות 1 יותר שעה עד 3 שעות.
4
הערה של קוק: במהלך תהליך כבישה הדגים ישתנו מ שקוף לבן בצבע להיות אטום. נסה להימנע מקבל את קרום הסיד במיץ כפי שהוא יכול להיות מריר.
מרכיבים שתצטרך
מיץמיץ
דגיםדגים
לייםליים