קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

סביצ'ה דקר עם Jicama וסלט אבוקדו

סביצ'ה דקר עם Jicama וסלט אבוקדו
המתכון לוקוס סביצ'ה עם Jicaman וסלט אבוקדו יכול לספק את התשוקה הדרום אמריקאית שלך בערך 30 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 277 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם כמון טרי וטחון, שמן זית כתית מעולה, עלי כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. נסו סביצ'ה דקר עם מנגו, הדר וכוסברה, דקר עם Jicaman ורוטב שעועית שחורה, ו דקר צרוב במחבת עם סלט כרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
ראשית, לחתוך דק את הפילה ולאחר מכן לחתוך אותם לריבועים בגודל ביס 3/4 אינץ'. שמור אותם קרים מאוד בזמן שאתה מכין את שאר המתכון.
2
מערבבים את החומרים למרינדה בקערה. שים את הקערה בתוך קערה גדולה יותר, מלאה בקרח. עכשיו להכין את הסלט.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בקערה קטנה, לטאטא יחד את שמן זית, בצל, כוסברה, כמון, מלח ופלפל. ואז, בקערה גדולה יותר, לזרוק את ויניגרט עם אבוקדו jicama. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ויניגרטויניגרט
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אבוקדואבוקדו
JicamaJicama
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מערבבים בעדינות את הדקר ואת המרינדה / ההלבשה ולתת לעמוד במשך כ 10 דקות. לתוך 4 קערות מקורר, כפית סביצ ' ה עם הנוזל שלה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
דקרדקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מגישים את הסלט, בסגנון משפחתי, ומעודדים את האורחים לעלות סביצ ' ה שלהם עם סלט.
6
אם אתה יכול לקבל Cancha (אגוזים תירס באמריקה הלטינית) וטוסט, הם עושים תוספת פנטסטית ואותנטית למנה זו. לפעמים אני אוהב לטפטף חלב קוקוס על מיצי הדר. או, אני מתבל את המנה עם נקודות זעירות של רוטב סויה ושמן שומשום.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
טוסטטוסט
תירסתירס
אגוזיםאגוזים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.