קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

סביצ'ה טונה טרי

סביצ'ה טונה טרי
סביצ'ה טונה טרי דורש על 2 שעות ו-25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 181 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו שורש ג'ינג'ר, טונה סשימי, פלפל חלפיניו, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. . זה הוא זול מתכון לאוהדים של אוכל דרום אמריקאי. עם כפית ציון של 89% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: סביצ'ה טונה אהי, Margaritan Ahi Tuna Ceviche, ו סביצ'ה טונה טרופית.

הוראות

1
חותכים טונה לקוביות 1/2 אינץ', ומניחים לקערה. מערבבים את הבצל, בצל ירוק, זנגביל, חלפיניו, מיץ לימון ורוטב סויה; מערבבים לשלב. מכסים ומקררים במשך 2 עד 3 שעות. טעם לפני ההגשה ולהוסיף מיץ לימון או רוטב סויה לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו אוסף R ריימונד עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.