קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

סביצ'ה טונה טרייה

סביצ'ה טונה טרייה
סביצ'ה טונה טרייה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 181 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ופסקאטרי מגיש 4 . מתכון זה אופייני למטבח הדרום אמריקאי. 30 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו 25 דקות. אם יש לכם טונה בדרגת סשימי, בצל ירוק, מיץ לימון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשורש הג'ינג'ר הטרי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות ג'ינג'ר שקדים ללא קמח כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 98%. ציון זה מרהיב. נסו סביצ'ה טונה אחי, סביצ'ה טונה מרגריטנית אחי, ו סביצ'ה טונה טרופית עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
חותכים טונה לקוביות 1/2 אינץ', ומכניסים לקערה. מערבבים פנימה את הבצל, הבצל הירוק, הג ' ינג 'ר, הג' לפנו, מיץ הלימון ורוטב הסויה; מערבבים לאיחוד. מכסים ומכניסים למקרר למשך 2 עד 3 שעות. טועמים לפני ההגשה ומוסיפים עוד מיץ לימון או רוטב סויה לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב סויהרוטב סויה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה להתאים עם יין פינו נואר, מרלו ורוז. למרות שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז המוגן גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. אתה יכול לנסות מחנות יובי פינו נואר ברוט רוז מְזוּגָד. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
פינו נואר ברוט רוז
פינו נואר ברוט רוז
קאווה זה מפתה עם צבע אדום דובדבן בהיר שלה תסיסה יפה. הוא משקף את אופי הזן, עם תווי הדובדבן והתות שלו עטופים בדבש, לחם קלוי ופרחוניות קלושה. הוא עז, רענן ושופע בפה, עם גימור עשיר וארומטי. משתלב היטב עם פסטה, בשרים מבושלים, אוכל יפני ומאפים.