קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות4
ציון בריאות5
דיאטותללא גלוטן
מגזין

סונדי פאדג' לוהטים

סונדי פאדג' לוהטים
סונדי פאדג' חם הוא מתכון ללא גלוטן עם 4 מנות. מנה אחת מכילה 719 קלוריות , 9 גרם חלבון ו -49 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה כבעל טעם ומשביע. אם יש לכם קפה חזק מאוד, קישוטים מוצעים: בוטנים, שמנת כבדה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 22 דקות . בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 35% . הציון הזה גרוע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את סונדי הפאדג' החמים , את הפאדג' החמים ואת סונדי הבראוני החמים של פאדג' .

הוראות

1
בסיר כבד על אש בינונית נמוכה ממיסים את השוקולד והקפה; לאחר ההמסה, מסירים את המחבת מהאש ומערבבים פנימה את החמאה, השמנת והקינמון.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
גרפו גלידה לכלי הגשה עם רוטב ותוספות לבחירתכם
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון הם בחירה מצוינת עבור סונדי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.