קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

סונדי קינמון מוקה

סונדי קינמון מוקה
סונדס קינמון מוקה דורש כ -20 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-2 מנות. מנה אחת מכילה 712 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -42 גרם שומן . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם אגוזי קשיו, סוכר, גלידת קפה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זה עובד היטב כקינוח במחיר סביר. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 25% , וזה די גרוע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את גלידת מוצ'ן עם רוטב קפה-קרמל , סוכריות גלידת קינמון וסנדאי שוקולד קינמון .

הוראות

1
בסיר קטן מערבבים את חמשת המרכיבים הראשונים; מערבבים פנימה 1/4 כוס שמנת. מביאים לרתיחה על אש בינונית. מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות קשיו מלוח2 כפות קשיו מלוח
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה חמאה ווניל. לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
3
בקערה קטנה מקציפים את יתרת השמנת עד שהיא מתחילה להסמיך.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מוסיפים סוכר קונדיטורים; מקציפים עד שנוצרות פסגות נוקשות. כפית גלידה לשתי מנות קינוח. מעל רוטב וקצפת; מפזרים אגוזי קשיו.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
לימון גומילימון גומי
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
קשיוקשיו
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון הם בחירה מצוינת עבור סונדי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את Moet & Chandon White Star (). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.