קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות7
מגזין

סופלה שוקולד

סופלה שוקולד
סופלה שוקולד נטול גלוטן, ו מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 20 גרם חלבון 43 גרם של שומן, וסך הכל 765 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, קצפת, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב ליקר כתום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שוקולד כתום ועוגת כמהין Grand Marnier כקינוח. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו עוגות סופלה שוקולד לבן עם רוטב פטל-שוקולד, עוגות סופלה שוקולד מריר עם אספרסו-רוטב שוקולד, ו סופלה ליקר שוקולד תפוזים עם רוטב שוקולד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. תערובת בורדו ההר "ONYX" טרה בלנקה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 103 דולר לבקבוק.
טרה בלנקה
טרה בלנקה" אוניקס " תערובת בורדו ההר
פטל ודובדבן עם הערות של סיגליות להרים מן הזכוכית להתערבב עם תבלין רך אלון קלוי על האף. טעמים חלקים ושופעים של פטל שחור, דובדבן שחור וקסיס עוטפים גרעין של טאנינים מלאים אך רכים ומובנים. ארז הערות עם נגיעות קלות של ספייס לקפל לתוך טעמים דובדבן ותותים מתמשכים מוקף ים של שוקולד עשיר על החיך.