קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

סורבה בר

סורבה בר
בר סורבה יכול להיות רק ללא חלב ולקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 402 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. צאו לחנות ואספו בננות, סורבה פטל, סורבה מנגו ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 34%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון שרימפס בגריל עם סורבה סורבה גספצ'ו, סורבה מנגו, ו סורבה אבטיח.

הוראות

1
הגדר את כוסות גלידה, בחירות סורבה, סקופים גלידה, קוקוס. זורקים בננות חתוכות עם מעט מיץ לימון כדי לעכב את השחמה. מניחים בננות בקערה לאורך תוספות של פירות יער ועוגיות פרוסים. בדיוק כמו בר הסלטים, הם יכולים לקבל את זה בדרך שלהם.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
סורבהסורבה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

סורבה עובד ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ו. סולרה קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.