קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

סטייק ברזל שטוח עם סלסה ורדה

סטייק ברזל שטוח עם סלסה ורדה
המתכון סטייק ברזל שטוח עם סלסה ורדה מוכן בתוך כ 4 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, וכל 30 אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 55 גרם של שומן, וסך הכל 517 קלוריות. מתכון זה מן Kitchn יש 1 אוהדים. אם יש לך שמן זית, עירית, tarragon כתוש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מושלם עבור יום ולנטין. נסו סטייק שטוח ברזל עם לשפשף יבש, Mojo סטייק שטוח ברזל, ו סטייק ברזל שטוח במרינדה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.