קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

סטייק ברזל שטוח עם רוטב קברנה

סטייק ברזל שטוח עם רוטב קברנה
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן וקטוגני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, סטייק ברזל שטוח עם רוטב קברנה עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 33 גרם חלבון, 40 גרם שומן, ובסך הכל 554 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. 155 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. גשו לסופר וקנו שאלוט, קברנה סוביניון, שמן קנולן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האהבה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. מתכונים דומים: סטייק ברזל שטוח עם רוטב קברנה, סטייק ברזל שטוח עם רוטב קברנה, ו סטייק ברזל שטוח עם רוטב טנגו.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
הוציאו את הסטייק מהמקרר 20 דקות לפני שאתם מוכנים לבשל אותו כדי שיגיע לטמפרטורת החדר. זה יעזור לו להתבשל בצורה אחידה יותר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
בסיר קטן על אש גבוהה מוסיפים את המרק והיין ומבשלים עד להפחתה בחצי, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מחממים שמן במחבת ברזל יצוק על אש בינונית-גבוהה עד שהוא חם מאוד. מתבלים את הסטייק בתיבול הגריל ומכניסים אותו למחבת. מבשלים כ -3 דקות לכל צד בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
תיבול גרילתיבול גריל
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל
5
מוציאים אותו מהתבנית, מכסים אותו בנייר כסף ונותנים לו לנוח 5 דקות בזמן שמסיימים את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
6
מנמיכים את האש מתחת למחבת לבינונית ומוסיפים את השאלוט. מבשלים עד שהם מתחילים להתרכך, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים את תערובת המרק והיין המופחתת ומבשלים עד להסמכה, בערך כ -5 דקות. מערבבים פנימה את החמאה ומבשלים עד שהחמאה נמסה ומשולבת ברוטב. טועמים ומתאימים את התיבול במלח ופלפל, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תיבולתיבול
חמאהחמאה
מרקמרק
רוטברוטב
ייןיין
8
פורסים את הסטייק כנגד התבואה לפרוסות דקות, מסדרים אותם על מגש הגשה ומגישים עם הרוטב בצד או מוזגים מעל.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
סטייק.סטייק.

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון הם בחירה מצוינת עבור סטייק ברזל שטוח. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה
הברון פיליפ דה רוטשילד אסקודו רוג ' ו פינו נואר רזרבה
אדום דובדבן חיוור עם גוון אודם. האף מורכב מאוד ורענן עם פירות אינטנסיביים, קדימה על דובדבן ופטל מתערבב עם הערות שקדים קלויים עדינים. ליין יש התקפה טובה מאוד, טאנינים אלגנטיים ועסיסיים. טעמי פירות באמצע החיך, במיוחד דובדבן, ואילו הגימור האלגנטי משלב את מלוא הפירות הטריים עם עידון הטרואר של קזבלנקה.משתלב היטב עם גבינת עיזים, סוליה בחמאת לימון, או קרפצ ' יו של צדפות.