קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

סטייק ניו יורק עם רוטב נמס טרגון

סטייק ניו יורק עם רוטב נמס טרגון
סטייק ניו יורק עם רוטב נמס טרגון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 53 גרם חלבון 121 גרם של שומן, וסך הכל 1444 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. לכו לחנות ותרימו פלפל טחון, מיץ לימון, מלח מתובל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. נסו סטייק ניו יורק בגריל עם בירה ורוטב סטייק מולסה, סטייק עם רוטב יין אדום רוזמרין, ו סטייק במרינדה עם רוטב סטייק די. איי. ווי. (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתוך שקית פלסטיק חובה כבדה, resealable, לשלב שמן, מיץ לימון, שום, רוטב ווסטרשייר, ופלפל; להוסיף סטייקים לשקית. לחץ את האוויר מתוך התיק ולאטום בחוזקה. סובב את התיק מספר פעמים כדי להפיץ את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מיץ לימוןמיץ לימון
מרינדהמרינדה
שוםשום
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מניחים את התיק בקערה ומקררים 30 דקות, הפיכת שקית מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר סטייקים מן המרינדה, השלכת המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
5
מניחים 3 סטייקים במחבת חמה; לבשל 4 עד 5 דקות בכל צד או במידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
הסר סטייקים לצלחת הגשה, ולשמור על תהליך חם לחזור עם הנותרים 3 סטייקים. למעלה כל סטייק עם 1 עד 2 כפות רוטב נמס טרגון.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
סטייק.סטייק.
רוטברוטב
7
מגישים באופן מיידי.
8
סכין מיקום להב בקערת מעבד מזון; להוסיף את כל החומרים, ולעבד עד חלקה. כיסוי, ומקרר.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
סכיןסכין
קערהקערה

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה3(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלים טרגון טחון טריעלים טרגון טחון טרי3ציפורןשום, טחוןשום, טחון2(חוֹרֶף)בצל ירוק טחוןבצל ירוק טחון11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח11 קילו קישואים,מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק6(1 אינץ עבה) סטייקים רצועת NY ללא עצמות(1 אינץ עבה) סטייקים רצועת NY ללא עצמות6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגון עמוקשמן צמחי לטיגון עמוק2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל לבן או צהובבצל לבן או צהוב

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו מחוז Peju. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 38 דולר.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה