קושיקשה
מוכן ב1 ש, 16 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

סטייק סלמון בגריל

סטייק סלמון בגריל
זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לך שמן צמחי, מיץ תפוזים, קליפת לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 16 דקות. מתכונים דומים: סטייק סלמון בגריל עם רוטב ברביקיו הויסין, סטייק ניו יורק בגריל עם בירה ורוטב סטייק מולסה, ו סטייק סינטה בגריל עם ראגו ירקות קיץ וצ'יפס סטייק.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת Ema סנטאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.